Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
16.04.2018 23:57 - Нещо интересно хихи
Автор: mt28 Категория: История   
Прочетен: 445 Коментари: 0 Гласове:
0


Постингът е бил сред най-популярни в категория в Blog.bg
 Хей, хей, хей. Пак съм аз. 
Какво мислите за момиче депресирано от факта, че е осиновена?
 Тя не осъзнава, че е в такова в положение. Имам в предвид още в началото тя не беше разбрана. Вместо тя да е обекта на внимание, обекта на внимание беше майка и. Тя ми е много близка приятелка и се тревожа за нея. Опитваше се майка и да е щастлива да е добре, но просто нещо от вътре започваше да я кара да прави неща които не иска. Започна да пуше, да пие слава богу не взима наркотици. Опита се да се самоубие като си нареже и вените. Но никой не обърна внимание. Питаха я защо и тя отговаряше "Ами така". Това беше отговорът и винаги. Но спря да ходи на училище. Не изведнъж, постепенно. Измисляше какви ли не неща само и само да я оставят, но самата тя не разбираше какво я тревожи отвътре. 
 Но преди няколко дни. Майка и и съобщи, че ако не ходи на училище ще я изключат. И ето ни до днешната дилема. Кое е правилно да отиде или да не отиде на училище? Разбира се, че ще кажете да отиде. Логично е. Но трябва да се замислим защо едно дело като осиновяването е причина тя да се разпадне на парченца. Защо тя не иска да си помогне? Или може би иска, но не иска да го покаже. Кажете ми според вас какво трябва да направи. Как да и помогна?


П.С.:Пишете в коментарите какво ви е мнението за блога ми. Как да го направя по-интересен и вълнуващ за вас?



Гласувай:
0


Вълнообразно


Следващ постинг
Предишен постинг

Няма коментари
Търсене

За този блог
Автор: mt28
Категория: История
Прочетен: 8335
Постинги: 3
Коментари: 0
Гласове: 3
Архив
Календар
«  Април, 2024  
ПВСЧПСН
1234567
891011121314
15161718192021
22232425262728
2930